Nema zaustavljanja abortusa bez Euharistije (III. dio)

75
Sveta Pričest – glavni izvor milosti
Glavni izvor milosti je Euharistija. Sve što smo rekli o pripremanju za temu ove konferencije. Genocid nedužne djece je djelo đavla. Nema naravnih načina koji mogu zaustaviti svjetski sotonizam. Doslovno mislim sljedeće što ću reći. Milijuni Amerikanaca su opsjednuti đavlom. „Milijuni.“, kaže glavni egzorcist u Rimu u našem razgovoru.
Ljudski načini ne mogu zaustaviti ovaj sotonizam. Samo Bog. Štoviše, samo Bog koji je postao čovjekom može kontrolirati demonske utjecaje koje zlodusi vrše u ovom stoljeću. U odlomku za odlomkom Evanđelja Krist nam kaže da na putu prema nebu, bez Njega ne možemo učiniti ništa. Što znači savladavanje zloduha čija je zadaća povući ljudska bića kako bi mu se pridružili u paklenom svijetu u kojem je osuđen.
Moramo biti kanali milosti za druge. Nikad nisam zaboravio riječi koje su uklesane u kamen na Pompeju. Riječi su bile uklesane prije 70. godine Gospodnje. Bile su na latinskom. Kako volim ponavljati te riječi: *Christiani Deledisant** što znači: Kršćani moraju biti istrijebljeni. Ali nisu bili istrijebljeni. Ubijalo ih se na tisuće. Koloseum je bio pun pogana koji su gledali kršćane koji su bili prožderani od strane divljih zvijeri. No, daleko od istrjebljenja kršćana – kao što znamo trebalo je stoljeća i stoljeća da to učine – kršćani su obratili poganske ubojice svojeg doba jer kao što sam toliko puta rekao, abortus i čedomorstvo su bili legalizirani u Rimskom carstvu. No, smrt je kršćana, kao što nam je rečeno, postala sjeme koje je tada povećala Crkvu. Krv je mučenika postala sjeme kršćanstva.

Milost kroz Kristovu ljudskost. Ako postoji jedan temeljni razlog zašto je Sveta Euharistija moćan kanal milosti, onda je to zbog toga što je Sveta Žrtva (obratite pozornost) utjelovljeni Bog. Što govorimo? Govorimo da je Sveta Žrtva nadljudski izvor Božje Milosti jer je Žrtva Bog u ljudskom obliku. Zato je Bog postao čovjekom. Postao je čovjekom kako bi mogao umrijeti. Bog kao Bog ne može umrijeti stoga je Bog postao čovjekom kako bi mogao umrijeti za naše spasenje. No, to je samo prvi razlog.
Bog je postao čovjekom kako bi ostao Bogo-čovjek. S nama, među nama i – kada ga primimo – u nama upravo zbog Kristove ljudskosti – što govorim isusovačkim studentima tokom svih ovih godina poučavanja. Ne zaboravite na prilog. Sva milost nam dolazi od Krista koji je Bog, kroz Krista koji je čovjek. Kristova ljudska narav je ta kroz koju je milost iskomunicirana cijeloj ljudskoj rasi.
Tokom Njegovog vidljivog ostanka na zemlji, Krist je opsežno naučavao. Činio je nebrojena čuda. Obratio je kriminalce tvrdoga srca. Svi izvanredni učinci kroz koje je Krist proizveo su bili postignuti (poslušajte me opet) kroz Njegovu ljudskost. Pričao je s ljudskim usnama, dotaknuo je s ljudskim rukama. Zašto? Kako bi nas naučio da je Bog postao čovjekom u svrhu vršenja Njegove božanske moći, ali (čujte) kroz ljudsku narav koju je poprimio kako bi postao sredstvo kroz koju će vršiti Njegovo božanstvo.
Ono što počinjemo razumijevati je da je Sveta Žrtva Bog, ali Bog u ljudskom obliku. Bog je primio svoje Tijelo i Krv kroz svoju Majku Mariju. Također počinjemo cijeniti kako je nužna Žrtva kako bi zadobili izvanredne milosti koje naše doba ubojstava treba kako bi se vratilo Bogu od koga je naširoko i duboko odlutala.
Sve ovisi o našoj vjeri. U mjeri u kojoj vjerujemo da je živi Bog koji je stvorio nebo i zemlju na zemlji s istom ljudskosti koju je poprimio od Svoje Majke Djevice. Na taj način ćemo obratiti kulturu smrti u kulturu života. To sve govorim u slučaju da nije jasno zašto sam donio Presveti Oltarski Sakrament ovdje, kako bi Gospodin bio ovdje u Njegovoj božanskoj i ljudskoj naravi te kako bi učinio tebe kanalom milosti u svrhu obraćenja mnoštva kriminalaca modernog svijeta.
 
 
 
Zaključak
Počeli smo ovu konferenciju s naslovom:„Nema zaustavljanja abortusa bez Svete Euharistije.“ Zaključujemo gdje smo počeli. Nema zaustavljanja abortusa osim kroz odanu vjeru onih koji se smatraju Katolicima, koji su apostoli Presvetog Sakramenta. Naša vjernost u sudjelovanju na Misi, naša učestalost i zanos u primanju Svete Pričesti i u potpunoj odijeljenosti od svega što može smanjiti našu ljubav prema Bogu.
Dopustite mi da budem jasan koliko mogu biti jasan. Primamo milosti od Svete Pričesti u onoj mjeri u kojoj je naša volja odvojena od svega, svega, svega u ovome svijetu. Zato toliko puta često govorim, patnja je takvo blago. Blagoslov Božji! Jer kroz patnju Bog odbija [kao što majka odbija od sise mlado, op. prev.] našu volju od stvorenja u ovome životu.
Sveta Euharistija je božansko dani način ne samo zaustavljanja abortusa, već i kultiviranja poštovanja za ljudski život kakvog svijet nikad nije poznavao. Naše je stoljeće, stoljeće gdje ima najviše ubojstava u ljudskoj povijesti.
Kao vjerni ljubitelji Svete Euharistije moramo učiniti iduće stoljeće stoljeće u kojem se najviše daje sebe i u kojem se najviše žrtvuje sebe od kad je Isus prinio svoju prvu Žrtvu, na Kalvariji na prvi Veliki Petak.
Gospodine Isuse Kriste, Ti želiš obratiti milijune koji su iza ovih svjetskih ubojstava našeg doba. Ti želiš obratiti ove ubojice. Ti nas želiš koristiti kao kanale milosti.
Daj nam, dragi Isuse, duboku, duboku vjeru u Tvoju Stvarnu Prisutnost i potpunu odijeljenost od svega u svijetu kako bi mogli voljeti Tebe, našega Boga koji je postao čovjekom, svim srcem.
Zdravo, Marijo, milosti puna, Gospodin s Tobom, blagoslovljena ti među ženama i blagoslovljen plod utrobe Tvoje, Isus. Sveta Marijo, Majko Božja, moli za nas grješnike, sada i na čas smrti naše. Amen.
Marijo, Majko Božja, moli za nas.
U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen.
Preuzeto: On treba kraljevati – Oportet illum Regnare

PODIJELI